Hjälteinsats på gymmet

Började dagen med ett gympass. När jag kommer in ser jag ett par riktigt små crocs och tittar sedan upp. I receptionen sitter en liten kille och tittar på en film på en portabel DVD. Inte mer med det, går och lämnar grejer i omklädningsrummet och börjar träna. När jag sitter i shoulder press-maskinen som har utsikt mot receptionen ser jag den lilla killen och ler mot honom. Han tvekar lite, men vinkar sedan och jag vinkar glatt tillbaka. Sen börjar han gå mot mig och när han är nära ser jag att han är lite ledsen.

"Jag hittar inte min pappa... Jag tror han har gått hem men dörren ut är låst..."
 
Mitt hjärta smälte. Om inte den här killen bara hade varit 4-5 år så hade jag gift mig med honom. Honungshy, ljusbruna lockar och stora bruna ögon. Jisses, den ungen kommer förstöra många tjejers hjärtan. Ut gick vi och letade pappan och så fort den lilla killen fick se honom sprang han fram, kastade sig i famnen på honom och började gråta. Kunde inte sluta le resten av träningspasset...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar