Det går framåt

  • Visum
  • Flygbiljett
  • Försäkring (Länsförsäkringar)
  • Internationellt körkort
  • Fullmakt till pappa på banken
  • Be banken skriva ut kontoutdrag över alla konton och mina fonder
  • Meddela jobbet att jag åker
  • Resväska
  • Tandläkare (20/6)
  • Säga upp mobilabonnemang (låter bara mobilräkningarna rulla på eftersom det blir det billigaste alternativet)
  • Böcker
  • Foton
  • Adressändra? C/O?
  • Kopia på pass, visum och biljetter
  • Presenter till familjen
  • Linser för 12 månader (beställda men inte köpta och hämtade)
  • Adapter * 2
  • Växla SEK till AUD
  • Köpa reseförpackningar med schampoo, balsam, tvål och hudlotion

Mitt visum blev tydligen godkänt samma dag som jag ansökte. Jag som har suttit och oroat mig har alltså gjort det i onödan. Till alla er som ska söka: Var inte så dum som jag och tro att det ska komma på mailen. Kolla upp det på deras hemsida med ert TRN-nummer.
 
I morgon blir det stan för att försöka fixa ännu mer saker. Försäkring och bankärenden tänkte jag få till, sen är det viktigaste gjort. Internationella körkortet ska också ansökas om jag får tag i en fungerande skrivare. Det går framåt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar