19

I dag är det den stora dagen. Officiellt ett år äldre. Själv tycker jag 19 är en väldigt meningslös ålder och jag skulle hellre vara 18 två år i rad och sedan bli 20 direkt istället. Dagen har varit som vilken torsdag som helst, men imorgon blir det Thai-middag med en god vän och sedan kanske utgång med en annan. Riktigt nice, om jag får säga det själv.
 
I dag var även dagen då jag fick mitt första meddelande på Aupair World. Kändes bra, även om jobbet var i Frankrike och inte i Australien. Ett stort plus var dock att det var i Paris. Måste svara snart, måste bara komma på något bra att svara. Jag kan helt klart tänka mig att åka till Frankrike, men det är ju Australien jag drömmer om. Så jag måste helt enkelt tänka ut ett svar som fortfarande ger mig en chans att få jobba där om allt annat skiter sig. Vi får se vad som händer.
 
Nu ska jag verkligen njuta av en tv-kväll med mamma och inte multitaska som jag jämt gör numera. Inte bra. Vill ha lite riktig kvalitetstid!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar