Student 2013

I dag fick vi äntligen våra studentmössor! Glädjen är stor, inte bara över mössan utan över vad den symboliserar. Vi ska faktiskt ta studenten i år! 7 juni 2013, då smäller det!
 
 
 
Inget internet i helgen, vilket innebär bloggtystnad. Det fungerar nämligen inte att blogga från telefonen för mig.

Sara skriver:

Åhh vad jag längtar efter min studentmössa! :D Dock tar jag studenten en vecka efter dig, men det ska bli riktigt härligt! :D

Svar: En vecka är inte så mycket och man gör ju ändå inget sista veckan ;) Det kommer bli så galet skönt! Det är då livet börjar :)
Lina Carlsson

Sara skriver:

Precis! Och den sista veckan kommer ju nog bli den bästa, det är då man kommer på att där finns så mycket man vill göra med klassen haha :)

Svar: Haha, precis! :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar