Paltkalas

En riktigt skön dag. Pluggat lite matte (ytterst lite, måste verkligen skärpa mig, kursprov på torsdag nästa vecka och jag ligger ca 40 sidor för långt bak), skottat snö (Jippie! Eller så inte...) och varit på paltkalas hos morfar och R. Ungefär hela tjocka släkten var där. Båda mina morbröder med familjer, morfar, R och jag. Totalt sju personer och en hund. Mycket trevlig kväll och paltschwiimen var ett faktum (för er icke invigda norrlänningar som läser bloggen: även kallat paltkoma. Extrem trötthet efter att ha ätit mycket palt eller mjölmat). Så nu ska jag göra en tidig kväll (det skulle jag förresten göra i går också, men det slutade med att jag sökte jobb till sent på natten)! Guten nacht!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar