Hufvudstaden

Sitter just nu i lägenheten. På mina fötter har jag en varm hundkropp, en English Staffordshire vid namn Dunder. En gammal gubbe, en Dundergubbe helt enkelt. Min brors flickväns hund som är på besök över helgen. Blir supermysigt om han slutar gnälla, snarka och fisa hela tiden.
 
Precis när jag kom hit pratade jag med Lisa, jag har bearbetat henne lite och hon kommer nu följa med mig till Australien för backpacking! Är nog världens lyckligaste människa just nu! Så vi får se hur jag gör med au pair-planerna. Antingen gör jag det och backpacking, eller annat jobb och backpacking eller så backpackar jag bara. Vi får väl se. Ska prata ihop mig med Lisa så får vi planera allt tillsammans. Jag tror det kommer bli grymt hur vi än gör och jag är så himla excited!
 
I dag fyller även mitt körkort ett år. Grattis till det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar