Familj nummer 3

Fick ett meddelande från en familj på Nya Zeeland för två dagar sen men märkte det i går. Familjen bor i Bay of Plenty vilket tydligen ska vara väldigt fint, men jag vet inte om familjen var något för mig. Sonen, sju år, är hemskolad och det är tänkt att jag ska sköta hans skolgång. För mig känns det som att någon legitimerad ska ta hand om det, särskilt eftersom han har lärningssvårigheter. De skrev att jag skulle höra av mig om jag var intresserad och jag tänker nog tystnaden tala, de har trots att många intresseanmälningar från andra blivande au pairer.
 
Jag har fortfarande inte mailat tillbaka till den fransk-svenska familjen. Gruvar mig. Vet inte hur jag ska göra, vad jag ska svara.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar