Grattis, älskade mamma!

Eftersom jag var upptagen att Skypa med födelsedags"barnet" i fråga och klockan bara sprang i väg och blev över midnatt så hann aldrig detta inlägg ut.
 
I går fyllde min kära mamma år. Över fyra månader sedan sist och snart, väldigt snart ses vi igen. Min mamma är den som har varit med mig genom ur och skur, lagat min mat, tvättat mina kläder och gråtit blod över mitt stökiga rum. Ändå vill hon komma hit och träffa mig. Respekt.
 
<3

Mamma skriver:

Fanns det ingen bättre bild?

Svar: Nä, du vill ju aldrig vara med på bild... ;) Kan ta din gamla fb-profilbild...
Lina Carlsson

Mamma skriver:

Men gulligt skrivet! Tack älskade barn!

Svar: SNART SNART SNART <3
Lina Carlsson

Mamma skriver:

Tack ändå älskade barn! Syns snar!

Svar: Galet snart. Vad händer? Var tar tiden vägen? <3
Lina Carlsson

Mamma skriver:

Mycket bättre!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar