Vi ses, del 2

I går: Lisa, morfar, morbror K med familj (J samt kusinerna A och E)
 
I dag: Mamma och M.
 
I kväll lyfter planet mot Stockholm, cirka 18.20 lämnar jag Piteå bakom mig. Sista rycket i packningen och städning av mitt rum. Allt känns väldigt konstigt.
 
Konstigt är det också att det är jobbigare att säga hej då till vänner än till släkten. Kanske beror det på att släkten alltid kommer få dras med mig på ett eller annat sätt, medan mina vänner väljer att stå ut med mig. All cred till dem!
 
Konstigast av allt är ändå att jag inte grät när jag sa hej då till min älskade mamma, eller till min mycket nära vän M.
 
Keep strong, ta ett sommarglas saft och glöm mig inte! Vi ses efter min lilla storresa! Mycket kärlek <3 
 Lev livet hoppsan, samla ihop pengar och kom! Gonna miss ya, babe!
 
Okej, nu gråter jag. Försenad reaktion.

Johanna skriver:

Hej. Vad kul att du ska åka till Sydney! Jag kom hit för en vecka sen och jobbar som au pair. Skulle vara kul att träffas. Hör av dig! :)

Svar: Hej, åh vad roligt! Ja tack, jag träffas jättegärna! :) Jag landar på måndag kväll, australiensk tid :) hör av dig!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar