Sammanfattar min dag med ordet "suck" (svenska, inte engelska)

I dag har varit en lite tyngre dag. Dels för att min jetlag börjar bli värre, dels för att jag känner att en förkylning ligger och lurar runt hörnet. På morgonen lämnade jag 10-åringen på skolan och tog hunden Mitch på en promenad. Efter det har jag verkligen inte gjort någonting. Tror mycket att det är där problemet ligger, måste träffa någon att umgås med snart annars lär nog hela huset vara städat, vilket i och för sig inte skulle vara helt fel.
 
Tittade även på film med 10-åringen efter att han gjort sina läxor, det blev The Benchwarmers och den får knappa två av fem toasters, möjligtvis att det fina, dolda budskapet kan höja den till tre toasters. Max. Sen somnade jag under andra hälften av filmen, så jag kan inte uttala mig om just den biten.
 
Utan det här skulle jag vara överkörd vid det här laget.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar