Provpackning

I dag provpackade jag för första gången. Känns som att jag packade för en resa till Sibirien och inte Australien och känner att det är något jag verkligen måste jobba på.
 
Väskan jag har kommer från Burton och är en mjuk väska på hjul. Den rymmer 121 liter och därför kallar jag den min walk-in closet på hjul. Det bästa är att det är en "lifetime guarantee against manufacturer's defects" och att affären jag köpte den på byter skateboard-hjulen om de går sönder. Tom väger den 5,9 kg och med begränsningen på 30 kg betyder det att jag har 24,1 kg att röra mig på. Känns ganska bra ändå, bara jag nu packar ner rätt kläder.
 
På jungfruresan blev min kära studentpresent försenad hem, därav lappen. Hur den inte kom på planet från Arlanda till Luleå är en bra fråga...
 4-7 nätter, 121 liter... Bara jag som inte får det att gå ihop?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar