En gång är ingen gång

Wow.
 
Sofia länkade till min blogg från sin blogg i går.
 
Piken jag fick i historiken går till historien för mig, men en gång är ingen gång.
 
Den här bloggen är till för att min familj, min släkt, mina vänner och alla andra intresserade ska få följa mig i mitt vardagsliv i storstaden. Men om man bara tittar in en gång blir det svårt att följa med på resan.
 
Gör det till en vana. Läs den till morgonkaffet eller på kvällen för att varva ner innan sängen. Ha den som lunchkompis när ingen annan vill äta med dig eller läs den för att kunna drömma dig bort från tråkiga skol- eller arbetsdagar. Läs den när du vill, men en gång är ingen gång.
 
Det finns olika metoder för att lättast följa min blogg. Jag tänker inte be er att ha den som startsida, det skulle vara lite egocentriskt, men gör ett bokmärke och spara den på en plats där du kommer ihåg den. Lägg till den på hemskärmen på iPaden eller iPhonen. Ett annat bra verktyg som jag rekommenderar är Bloglovin', till det finns det en snabblänk till min blogg i den högra menyn.
 
Välkommen åter.

Håkan F skriver:

Jag läser Lina! Länken till din blogg är placerad bredvid Backmanland så det är ingen risk att jag missar den... :)

Skönt att du har fått en så bra start på ditt nya liv, jag håller tummarna för att fortsättningen blir lika positiv.

Håkan F skriver:

Jag läser Lina! Din länk är placerad bredvid Backmanland så det är ingen risk att missa den... :)

Kul att ditt nya liv börjar med en rivstart, jag håller tummarna för att fortsättningen blir lika positiv!

Svar: Jag hade nästan förväntat mig det Håkan ;) Än så länge trivs jag, men med den här jetlaggen så kommer jag nog kunna dyka upp på bloggfikan på torsdag och berätta mer ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar