The Påtår Tour 2013

Jajamen, efter att ha varit och gymmat med Lisa var jag på Al Pitchers Påtår Tour med Lisa, Erika och Sanna! Kan egentligen inte med ord beskriva hur bra det var, vi skrattade tills vi grät, vi skrattade så vi svettades och vi skrattade tills käkarna krampade. Måste ändå klassa det här som bättre än The Fika Tour som jag såg i Luleå eftersom han denna gång hade tagit bilder i min hemstad som vi skrattade åt. Lite lättare att koppla till.
 
HAHA, en av bilderna från Piteå. "Batmuseum" som Al sa och viftade på armarna. Skrattade som en tok (vilket han dessutom kommenterade) eftersom jag jobbade där i sommar. En av höjdpunkterna var dock då han visade en bild på en bil där motorvärmarsladden var lindad runt extraljusen och Sanna utbrister: "That's my sister's car!!!" Haha, hela rummet bröt ihop, Al inkluderad, och sedan drev han mycket om hur litet Piteå är eftersom han dessutom tagit kort på en fontän och konstnären som skapat den satt i publiken...
Obligatoriska fan-bilden... Han kom ihåg mig från Luleå eftersom han skrev fel i min bok...

Nu är det läggdags. I måndags skrev jag lite nya rutiner för mig:
  • Inget socker (läsk, godis, fika, glass, etc) eller andra onyttigheter (chips, pommes frites, snabbmat, chai latte etc). Den är dock gammal, har haft den i över tre månader med uppehåll under påsk.
  • Dator/telefon/TV ska vara avstängd kl. 22.00 vardagskvällar, 23.00 på helger (få undantag tillåtna)
  • Sluta snooza
  • Bädda sängen varje morgon
  • Hålla rummet och garderoben i konstant ordning. Städa minst en gång i veckan.
  • Träna minst tre gånger i veckan.
  • Ta vara på all tid när det gäller plugget. Plugga minst en timme på vardagarna.
Hittills har jag brutit mot fyra av de sju reglerna. Det går bra för mig och mitt lag.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar