Hard work, work

I går när jag var på gymmet fick jag en mycket god nyhet, har fått sommarjobb som personlig assistent/hemtjänsten, så jag kommer inte vara helt fattig i sommar! Jobbar tyvärr bara fem veckor, kanske sex, så det kommer inte ge så mycket pengar, men det är bättre än ingenting! Det är då vad jag försöker intala mig själv. Utöver detta kommer jag även paddla kajak som den utbildade skärgårdsguide jag är, men det ger inte så mycket mer pengar än gratis kajakhyra.
 
Kollade in lite biljetter (vilket jag egentligen gör dagligen) och jag hittade biljetter Luleå-Sydney och hem Auckland-Luleå för 10000 kr! Förstår inte varför jag inte bokade.
 
Var även på gymmet i dag och det känns att min kropp har gått från noll träningar till fem träningar på sju dagar (plus en power walk). Otroligt seg och det var inte ett dugg roligt. Men på lördag blir det nya tag! Satsar på en vältränad kropp till Australien.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar