Back to reality

Första skoldagen gjord. Väldigt skön inledning, började 1240 och hade tre lektioner till 1615. Innan dess hann jag dammsuga och skura alla golv i huset. Så nu ska min säng bara renbäddas så är hela mitt rum vårfint!
 
Snart blir det gymmet med mamma. Favorit i repris, var i fredags och i går med. Det börjar gå bra med min träning! Och vet ni vad? Jag tycker det är riktigt roligt trots att det är jobbigt. Börjar känna mig som mitt gamla jag som njöt av mjölksyra och av att springa tills benen blev stumma och jag bara ville spy. Så i kväll ska jag möta en medlemsrådgivare och förmodligen skaffa ett riktigt kort, inte ett klippkort. Och vet ni vad som följer med kortet? Två sessioner med en PT, åh vad jag längtar!
 
Livet blev dessutom extra gött då jag fick veta att jag har sovmorgon till 1150 i morgon, Al Pitcher klockan 13 och sedan bara religion/svenska som är de bästa lektionerna någonsin. Tror morgondagen kommer bli väldigt bra den med.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar