Lycka!

Praktikplats är fixad och jag är hur lycklig som helst! Jag kommer vara på min gamla skola och ha matte, NO, engelska och franska med årskurs 7-9! Jag kommer gå med två olika lärare, varav en av dem är min gamla mentor. Självklart kommer jag rikta mig mer mot matte och NO eftersom jag går den naturvetenskapliga linjen, men att få komplettera upp det med lite engelska och franska är inte helt fel!
Var överraskande roligt att se gamla lärare igen och ännu mer överraskande var hur många som kände igen mig! Blev attackerad av min gamla fransklärare som vill höra allt om mitt liv, tur att vi har en vecka på oss...

Så nu ska jag bara göra ett jobbigt samtal till min förra handledare, men inget kan sänka mitt humör just nu!
 
Glad tjej gör tummen upp för praktikplatsen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar