Life keep on rolling...

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att väldigt lite händer. Livet rullar på och jag vill inte tvinga fram några inlägg, så därför har det varit tyst. Skolan öser jobb på oss och jag är redan spyless. Men allt handlar om att kämpa på. Det blir dock inte lättare när jag glömmer böckerna i skolan.
 
Jag har hunnit med en helg i huvudstaden som var hur mysig som helst med hela sex timmar på Gröna Lund med mina älskade systrar på lördagen. Ett ord räcker för att beskriva den bästa attraktionen, Insane...

 
Imorgon ska vi prova studentmössor, vilket verkligen får mig att inse att studenten närmar sig! Och även beslutet om jag ska åka som au pair eller inte. Min plan är att lägga upp en profil på en au pair sida redan nu och se om jag får något napp och efter det ta ett beslut. Jag räknar inte med att någon kommer nappa redan nu eftersom jag bara är 18 och inte kommer kunna åka förrän hösten 2013. Men det är bara hoppas på det bästa! Jag kan inte bara sitta och stirra in i väggen heller, för då händer ingenting!
 
Återkommer förhoppningsvis imorgon med uppdatering om studentmössorna!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar