Stockholm i mitt hjärta

Så är ännu en helg i Stockholm över. Snart i alla fall. Just nu väntar lite matte och sedan ett flyg norrut.
 
Igår var jag på stan med syster. Vi klämde in Science Fiction bokhandeln och lite jeansletande innan vi och resten av familjen gick på teatern Natascha Kampusch, som handlar om hennes tid efter hon rymde. Tyvärr fick den inte mer är 2,5 i betyg av mig, skådespelarna var helt suveränt bra men själva teatern var ganska seg och jag höll faktiskt på att somna bitvis.
 
Efter lite häng på konstnärsbaren åt vi middag på Italiano, sjukt mysigt! Extra plus för att hela familjen var med, plus min brors flickvän och mina syskons riktiga pappa. Mysigt värre, god mat gör det inte så mycket sämre.
 
Kvällen i bilder:
 
Doctor Who-prylar i mängder!
Slog till på en TARDIS-nyckelring och en bok om min favoritmedhjälpare! Värt vartenda öre...
Rail på plattan. Vill åka skidor NU!
Suddig kvällsbild, på väg till KB efter teatern.
Åt melon och prusciotto till förrätt, grillad lax med smörstekt spenat och olivoljeslungad potatis till varmrätt.
 
Nu, matte E! Någon sjöng precis väldigt vackert utanför mitt fönster...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar