"Du har inte funderat på Nya Zeeland?"

Jajamen, det där var vad min mamma sa idag efter middagen. Anledningen? Hon vill dit! Nya Zeeland är hennes drömresemål och om jag jobbar i NZ så har hon en anledning att åka dit. Men nej, mamma lilla, jag står fast vid Australien. Nya Zeeland tar jag förhoppningsvis på hemvägen.
 
Just nu sitter jag och läser igenom en blogg om aupair-livet i Sydney, Australien. Har även börjat klura på en profil till aupair-sidor och ska försöka lägga ut den snarast. Nervöst? Oh ja. Det börjar kännas så verkligt, som att det verkligen är bestämt. Men det är det ju inte. Långt ifrån. Men jag vill se om det är möjligt.
 
Två kompisar till mig har anmält sig till EFS Study Abroad. London, september 2013 för dem. Om de kan så kan väl jag? Eller?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar