Mycket senare...

Många prov och inlämningar senare är jag tillbaka. Kan äntligen andas lite, slappna av i soffan med en kopp te och se film med vänner mitt i veckan.
 
Livet rullar på. Laddade hem en rolig app till min telefon igår som jag kommer presentera lite närmare någon dag framöver. Jag har en plan för min blogg och den kan ta en oanad vändning. Mer än så avslöjar jag inte.
 
Imorgon bär det av till huvudstaden. Ska träffa en vän och bara umgås med familjen, väldigt skönt. Annars har jag en debatt på måndag att förbereda mig inför, ska representera Centerpartiet. Förhoppningsvis går det bra, men våra debatter i skolan brukar ju bli lite kaotiska.
 
Igår anlände mitt smink som jag beställt från E.L.F. Ruskigt nöjd! Mineralfoundation, mineralrouge, mascara, fyra ögonskuggor + ask och ögonprimer för endast 250 kr! Och då är jag nöjd med själva sminket också! Billigt men inte skräp.
 
Orkar inte fixa någon vettig bild, njut av denna istället.
 
Stulen direkt från google, jajamen...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar