Recap

Och när jag väl har börjat blogga igen så är jag så ovan att jag glömmer det. Så en liten recap av min vecka:

Måndag gick jag på mitt skift hos sjöräddningen där jag går som elev (läs: gör ingenting). Vi tog en liten tur i stridsbåten och vädret var verkligen kanon, så det utnyttjade jag och systeryster och paddlade kajak. Eftersom jag jobbar som skärgårdsguide och då även paddlar kajak får jag låna kajaker gratis, vilket vi utnyttjade för en liten tur.



Kajakbilderna är lite suddiga eftersom de är tagna genom en plastpåse (i brist på annat vattentätt fodral)

Tisdag kväll dömde jag tre fotbollsmatcher i rad och tjänade lite stålar. Första matchen var dock inte värd pengarna, men det är en helt annan historia.

Onsdag såg jag The Dark Knight Rises med M och E, bra film och helt klart sevärd, även om jag tyckte den var lite segdragen i början innan man kom in i storyn. Men allting räddades och slutbetyget blir ändå 4/5 Linor.

Torsdag, idag, har jag gjort min näst sista dag på jobbet och dömt två fotbollsmatcher på kvällen (cash, mumma). Så med ömmande fötter (har glömt hur dåliga fotbollsskor egentligen är för fötterna) ska jag nu sova så jag orkar med morgondagens jobbdag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar